BLOGGEPEDEMI

Tittade på Kulturnyheterna TV i går kväll. Och där ska du veta, där kom sanningen i dagen. Två personer har avlidit av för mycket Bloggande. Därför ska jag hålla mig kort idag.

Grått väder ute, och lite grått inne också. Buken smärtar och jag känner mig lite risig, alltså mer än vanligt. Nu känner jag mig risig, det är inte bara som jag alltid ser ut.

Hoppas jag är som vanligt i morrn, så kanske vi åker till Luleå och går på BilTema. En riktigt trevlig affär kan jag tycka. De har ganska bra och billigt fika därinne. Undrar om det är den biten, fikat, som gör det helt okey att åka dit??  Inte alls osannolikt att det är därför!!

Ser fram emot  att kvällspasset framför TV:n startar upp. Då ligger jag i min förnämliga hörnsoffa, anno 1987, och har Trassel som en värmedyna framför magen, helmysigt faktiskt. Jomenvisst, du får vara avundsjuk.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0