1:a December


Som synes, blev det inte tänt något adventsljus igår. Jag var ensam hela dagen och det kan kännas lite patetiskt sitta själv med firandet. Dessutom var det massor med snöskottning igår, som krävde sin tribut, så när jag befann mig inomhus tillbringade jag mesta tiden i rumssoffan tittande på TV. Men håll med om att utsikten från mitt köksfönster onekligen ger julinspiration.


Jag är ju verkligen inte ensam, grabbarna från "Over There" finns på bild och i mina tankar mest hela tiden. Och givetvis resten av deras familj, liksom övriga delar av min familj.

Kommentarer
Postat av: Carola L

Det är vackert med snö (även om det inte är så kul att skotta)

2008-12-01 @ 14:25:28
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0