FÖDELSEDAGSBARN

Precis idag fyller mitt barnbarn Sofia 11 år!! Skulle väldigt gärna träffat henne på självaste dagen, men det får bli i morgon istället, för det är så många andra aktiviteter som upptar en ung tjejs vardag. Skola först och främst, och att också delta i kompisgemenskapen är viktigt och dessutom roligt.

Jag inhandlade ett styck "Benno" TV-bänk på IKEA förra veckan. Och igårkväll var det dags för ihopmontering. Jag hade ställt in mig på att få manligt stöd i den processen. Men det hände sig inte så, för snön lade vantarna på  den hjälpen. Så efter en del tankeverksamhet, infann sig vissheten att detta kan jag faktiskt fixa själv. Och det kunde jag. Den var inte så tung att hantera som jag oroade mig för att den skulle vara. Och här kommer resultatet, jag är så nöjd såå! Nu har jag kunnat förflytta alla sladdar från golvet. De syns knappt alls i hyllan!!

Kommentarer
Postat av: Carola L

Det blev ju jättebra!

2008-12-15 @ 19:38:11
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0