MELODIFESTIVAL

Men hur blev det här då????  Carola och Andreas till Globen, KANSKE!!!  Och så är jag tokförkyld dessutom. Mer kan man ju begära eller hur...........  Och så var det ju det här med SkidSkytteVM ack ja....  Men nu är jag ju lite orättvis, Helena Jonsson gjorde ju en bra tävling, som blev 5:a. Och söndag kan vi hoppas att Ferry lyckas, han är då den borne optimisten. Och det ska man vara om man ska komma nånvart här i livet.

Men vad ska jag göra för att bli av med all bomull som har invaderat mitt huvud? Det känns som om detta med förkylning är det absolut värsta man kan drabbas av. Ingen tycker ju direkt synd om en för detta, för det går ju över, snart  i alla fall. Och jag kan utmana Henrik direkt. Att hans rinnsnuva skulle överträffa min, NÄ NÄ! Där kan jag segerviss ställa upp, jag är en lågoddsare i sammanhanget.

Kommentarer
Postat av: Sulo

Ha! Ingens rinnsnuva kan jämföras med min!

/Sulo

2008-02-17 @ 11:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0