NU HAR DET HÄNT

att jag har gjort mina framtida inbetalningar via Internet. Men nog var det fasligt många siffror som skulle knappas in. Får ju bara tro på att det borgar för säkerhet.

Har sett både sol och tok-snö-fall denna förmiddag. För övrigt det mest spännande som händer här uppe på Tallåsgatan. Men se upp, den morgon jag vaknar och min förkylning har flytt sin kos. Ja då kommer det att hända saker. Förmodligen startas min lilla pärla Golfen med buller o avgaser, och sen drar jag iväg kanske ända till stan, eller Piteå. Stad som stad, men om jag kör till Piteå kan jag besöka Johans o dricka en kopp kaffe som Sofia har lovat koka. Det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Marie Lundquist

Det är ALLTID jobbigt att komma igång. Du har ett par besvärliga månader framför dig men men sen är allt SÅ enkelt!

// Marie

2008-02-19 @ 10:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0