SLUT

på skidskytte-VM alltså. De Svenska damerna var ju otroligt duktiga, det blev ju hur spännande som helst att se tävlingen på TV. Men gu, va jag längtade till Östersund just då. Tänk vilken stämning!!

Men jag får ägna mig åt att frossa i min förkylning. Den överskuggar allt jag försöker ta mig till. Jag försöker se framför mig den morgon jag vaknar och känner mig icke-förkyld. Den dagen ska jag, ja vi får väl se. Det är lätt att lova runt när det känns såhär, men det kanske blir tunt när det inträffar. Och apropå Henkes rinnsnuva så vill jag bara tala om att jag räknar min i LITER  och jag är övertygad om att han ligger på deciliter. Men det lär vi ju aldrig få bekräftat så härmed utnämner jag mig själv som självklar vinnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0