FRIGGEBOA 25 JULI

Jo men, tro mig. Friggebodprojektet går framåt. Fönstret är kittat och jag har påbörjat grundmålningen. Färg är inköpt, så nu är det bara för mig att se till så att engagemanget håller i sig. Men jag kan faktiskt visulialisera, när jag sätter mig i min egna "boa" och njuter av att ha lyckats med det jag ville, och hoppas att nån av mina tjejer, Sofia Lovisa o Adelina vill komma och uppleva detta med mig. Eller nån annan eller bara jag själv. För det kan väl  också få duga, eller hur??

Idag har det varit ett riktigt  EU-moppeväder. Helt underbart. Men så är det ju med vår Svenska sommar. Allt eller inget. Så nu gäller det att hålla fast vid dagsläget, för så mycket bättre kan det knappast bli, SOL +25!!

Måste till sist upplysa om att det är Rally-Cross-SM i Strängnäs torsdag 31 juli. Risken är väldigt stor att jag är där då. Jag måste ju se till att det äntligen blir nån framgång för Ola Stenvall, han har haft det otroligt motigt denna säsong. Och jag börja tro att det  beror på att jag inte har bevistat nån av hans tävlingar i år.

Uppdatering följer, men fråga mig inte när...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0