SOL 7 JULI

Har man tid att sitta och plita i sin blogg så här i sommartider? Nej, absolut inte. Därför vill jag bara konstantera att därför skriver jag just aldrig nåt heller.

Upplysningsvis för dig som är intresserad, så är jag frisk igen. Pernilla har varit hemma denna helg. Johans var hemma lördag. Jättetrevligt med besök. Vädret var ju nåt man inte pratar om.  Pernilla vann en lax vid fasta laxfisket här i Fällfors på lördagafton.

Jag har börjat röja i min Friggebod. Tanken är, att den ska gå att använda som gäststuga eller åtminstone använda. Inte bara tjäna som skräpkammare.

I slutet av denna vecka tänker jag och Erik ta en tur med husbilen "söderut". Åtminstone ner till "Glada Hudik", där Erik ska titta på en s.k. gårds-traktor. Jag åker så gärna med. Det är som mysigt med husbil. Väldigt begränsat med utrymme, men då kan man ju inte ha så höga krav heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0