VARMT 12 JUNI

Du som väntar dig bilder i min blogg från dessa trakter, lär få vänta. Det kommer inga. Jag har inte de resurserna och tid som behövs.

Vi har varit och handlat på Wal Mart idag. Emma var tvingad fylla på matförrådet. Kan bero på hennes matglada gäster. Med anledning av denna shoppingrunda, kan jag upplysa dig om att du inte heller kan se fram emot några presenter härifrån Texas-trakterna. Det fungerar liksom inte, eftersom vi inte är bilburna själva. Och här går man inte till affären. Men det är ju inte därför jag är här heller.

Det är varmt nu, mycket varmt. JAg o Erik skulle ta en promenad idag, vilket vi också gjorde ett försök till. Men vi vände ganska omgående. Vi såg hur människor stirrade på oss, från sina AC-kylda hus och bilar. De trodde nog vi hade rymt från någon anstalt för mindre, eller inte alls begåvade. Vara ute och gå i denna hetta, med solen nästan i zenit. Ja Jösses, jag säger då bara det.

Ha det så bra alla i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0