LÖRDAG

Det snöar!!  Precis som SMHI lovade i sin 5-dygnsprognos i torsdags. Varför  kunde de inte ha fel denna gång? Det börjar vara ganska tjatigt med snöröjning för Erik, vareviga helg. Det känns som det förhåller sig så i alla fall. Telefonen ringer nästan innan vi har lagt oss. (lätt överdrift). Men snart är det ju ett minne blott, det här med snön alltså. För så fort som tiden känns gå, så har vi snart myggsäsong, och då har man ju chans byta gnällobjekt.

Fredagkväll var det som vanligt, mycket TV.  Premiär för "Så ska det låta" och det var trevligt. Sonja Aldén var väldigt duktig, verkar ha bred musikkunskap. Och va han var duktig, Chris Lindh, helt underbar röst. Dessutom har jag börjat se, och lyssna lite mer på  Robins. Börjar uppskatta hans pratshow mer o mer. Och till slut var det ju "Brotherhood". Visst är hon underbart jobbig, deras mamma? Jag vågar mig inte på att skriva hennes namn p.g.a. att jag inte vet säkert hur det stavas. Jag gillade henne som skådespelerska redan i "Macahan" . Jag tyckte bättre om henne än om Zeb himself. Han var ju som bara hjulbent och skulle se grym ut.

Ikväll blir det Melodifestivaltittande. Jag tror Nordman och Perrelli går vidare direkt. Men vi får väl se.

Det snöar fortfarande i Byske och -1,5. Undrar hur det är hemma??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0