GRILLAT 24 MAJ

Nu har det hänt, för första gången detta år. Jag har "ätit-grillat-ute" denna afton, i solsken dessutom, och gott blev det. Vad mer kan man begära? Jo, att drömmen om att vinna på ett inskickat korsord ska slå in. Och det har hänt!! Jag har vunnit två Trisslotter på Norrans korsord. Så nu är det bara fortsätta drömma om att bli miljonär och drömma om att den drömmen också slår in. Men, men jag är väl lite pessimist (realist) och tror inte så mycket på den drömmen. Men i alla fall, tänk om...........

Det blev mycket drömma på en gång det där. Men nu ska jag hålla mig till verkligheten en kort stund. Det är ju nämligen ESC ikväll. Och hur ska det gå för vår Svenska "Hero" med Perelli?? Ja, inte vet jag. Jag trodde inte att hon skulle gå vidare från semi-finalen, och där fick jag ju så jag teg. Därför säger jag inte så mycket mer om eventuellt utfall i kvällens final. Men jag ska definitivt följa kvällens sändning från Belgrad, och se hur det slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0