HUS 28 MAJ

Jag mötte ett hus på vägen i Hortlax idag, när jag var på väg till Öjebyn för att Gratta Carola på hennes 35-årsdag. Hur stor är sannolikheten att jag återigen ska möta ett hus när jag är på väg till Öjebyn?  Troligen osannolikt liten. Därför vill jag härmed visa dig, att detta har hänt.

Innan jag lämnade Öjebyn och födelsedagsbarnet, blev det som seden bjuder, lite fotografering. Men de foton som jag fick fast i minnet i kameran, blev inte de som jag hade planerat och trodde det skulle vara. Men här är ett i alla fall, som jag tycker håller visningskvalitet. Lovisa för dagen  sommarklädd, tack vare vädret. Och i bakgrunden hennes, på trehjuling bortflyende lillasyster, Adelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0