TIDEN GÅR

Visst är ordet går alldeles för svagt i detta sammanhang? Kan väl mer liknas vid en rymdrakets hastighet när den ska lämna jordatmosfären. Det har rusat iväg en vecka tror jag, sen jag senast lämnade  upplysning om mina förehavanden i detta forum. Jag har sedan dess hunnit med en utrikesresa!  Nu blev du väl lite nyfiken i alla fall? Jo visst fick jag uppleva värme som sig bör när man reser utomlands. Jag var nämligen knappt utomhus just mer än nån minut sammanhängande. Och det var väldigt varmt i bussen för det mesta, och likaså ombord på färjan mellan Stockholm - Åland. Så nu vet du sanningen om min resa och orsaken till bortavaron från blogg-världen. Det var en riktigt trevlig resa.

Tack vare mina familjemedlemmar i Umeå, är det möjligt för mig att göra såna här utflykter. Eftersom a´Pernilla och n´Henrik, tar hand om Trassel, den lilla hunden. Dessutom utgick resan från Umeå, så vi gjorde två övernattningar på "Hotel Tvistevägen" och fick transport till och från Järnvägstorget varifrån bussen utgick. Vi reste med www.lindtour.se . Nästa liknande resa går 11:dec. Om du känner dig hågad är det bara beställa. Bara maten ombord på färjan är obeskrivbar, måste upplevas!

Nej, jag kommer inte att göra den resan, om du nu trodde det efter min entusiastiska beskrivning.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nu är du utmanad av mig att lägga upp en önskelista på din blogg!!

2008-11-23 @ 17:57:45
URL: http://perne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0