SOL 8 OKT

Vilken vackertväder-dag det är idag. Luften känns klar, det är frostnupet i gräset så det knastrar när man går i det. Solen inte bara lyser, den strålar!!

Nya Norran damp ner i postlådan någen gång i morse, när min nära vän, John Blund fortfarande höll mig i ett fast grepp. Och tänk, va liten den är. Nu kan jag installera ett mindre köksbord och ändå få ordentlig plats med tidningen utan att den halkar ner på golvet. Perfekt!!

Och visst är logotypen snygg?!


För övrigt så gör jag en Skeå.-resa i afton. Det är föreläsningskväll på Expolaris som riktar sig till bröstcancer o gyncancerdrabbade. En massa nya rön om upptäckt och behandling och dessutom bemötande från omgivningen. Jag har varit på föreläsninar tidigare och blir alltid lika förbluffad över hur sanbbt forskningen går framåt, och därmed behandlingsformer. Det som var högst aktuellt år 2000 när jag själv var inne i svängen, verkar rena stenåldern idag. Därför är jag övertygad, att alla bidrag till forskningen verkligen gör nytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0