13 SEPTEMBER

Jag bävar! Har fått bassning från Pernilla, för att jag inte skrev ner positiva händelser igår, som utlovat. Kan bara be om ursäkt, och skylla på tidsbrist. Jag hade full huggning med att förbereda husbilsresan till Ske-å. V75 travet. Och nu är det avverkat. Trevligt tycker jag. Inte att det är avverat, utan att vara på plats när det händer.

Och nu till andra trevligheter som började utkristallisera sig typ den 11:e.  Min lilla Trassel har ju sina  ljusa stunder. Eller också är det jag som får nån snilleblixt ibland. Men jag har hur som helst upptäckt, att med älgkött i små doser, kan jag få Trassel till att utföra underverk, i mina ögon åtminstone. Han kan ju sitta, ligga och komma på kommando sen tidigare. Men nu kan han RULLA, som de riktiga storfräsarna kan göra. Och tro mig, han ser mäkta skojig ut. För när han lägger sig ner, viker han ut bakbenen åt var sitt håll, och då kan du föreställa dig, hur omständligt det är för honom att rulla runt. Men icke desto mindre, HAN GÖR DET!! Och så mycket roligare blir det inte denna gång. Men jag ska höra av mig när det händer, om nåt händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0