2 SEPTEMBER

Detta är inte klokt!!  Snart bara tre månader till jul!
  Men innan dess är det en hel del bemärkelsedagar som ska uppmärksammas. Adelina fyller 3. Emma fyller 40. Lovisa fyller 9. Syrran fyller 64. Sofia fyller 11. Adelina ska döpas. Henrik disputerar. Och snälla!! Hjälp mig nån, om det är nåt jag glömt.
  Idag finns det dessutom absolut anledning att fira. Min GOLF har begåvats med nya fjäderben - stötdämpare. Och efter en kort testtur, fanns det anledning tro att Vägverket har gjort en vägförbättrande blixtinsats på den korta sträcka jag körde. Men icke det!  Detta föranleder mig att upplysa min dotter om, att hon hädanefter kan åka med som passagerare i min Golf, utan att bli åksjuk. Är inte det fantastiskt , så säg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0