VÅRKÄNSLOR I SEPTEMBER

Under dagens promenad, som blev alldeles onödigt lång tack vare solen, värmen, svag vind och alldeles fantastiskt vackert vid älven, så upplevde jag alldeles intensivt vilket välbefinnande man upplever, när naturen bjuder på detta fantastiskt sköna scenario. Jo just det,  jag kände vårkänslor spritta i kroppen!! Så nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra med all denna överskottsenergi som poppade upp som ett brev på Posten, nej som ett mail på Yahoo.  Det blir väl lugnast att jag går ner på knä för att spackla golvet inne i Boa, så där är klart att lägga in mattan jag har köpt och som jag vill ska ligga på plats innan helgen. Det där med att spackla, känns ju inte riktigt som ett ultimat alternativ i förhållande till vårkänslorna, men däremot ett totalt antiklimax, om uttrycket tillåts!?
 
Skulle det vara så att du har ett bättre sätt att ta itu med sprittande våryra, var vänlig meddela tipset utan dröjsmål!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0