REPRIS

på förkylningen alltså. Jag anser å det bestämdaste, att detta är helt fel årstid att vara förkyld på. Men vad hjälper det vad jag anser, det blir som det vill i alla fall. Sänder bara en tacksamhetens tanke till den som hittade medlet som tar ner febern, för jag tycker sååå vansinningt synd om mig själv när min kropp ryser av feber.

För övrigt så ser jag inte fram emot att nästa vecka är min sista vecka på Medlefors. Terminen, något nedbantad, har rusat iväg med ljusets hastighet känns det som.  Men jag är väldigt glad över att jag fick chansen att delta.

Jag tänker kolla in programmet kl. 21.00 på TV 1. En ny "dokusåpa" som det kallas. Denna gång med drömmande entreprenörer. Ska bli intressant se hur Gunilla von Platen, hon med Xzakt i Skellefteå, står sig i detta sammanhang. En kvinna som verkligen har fått utstå både ris och ros från Skellefte-borna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0