NEJ

det blev inget Medleforsbesök för min del idag. Jag höll mig till en strikt Alvedondiet med början redan tidig morgon.Men se nu 16.20, håller jag på att känna mig så nära frisk som möjligt är. Kunde ha satsat stora slantar på att jag inte skulle tillfriskna från förkylningen inom ett halvår sisådär. Kände mig riktigt manligt förkyld, du vet klyschan om hur eländiga karlarna blir när de drabbas av förkylning. Men nog om detta.

Jag har genomlevat ytterligare en födelsedag, och då fick jag foton från USA föreställande mina barnbarn. Så nu har jag kompletterat fotohyllan över kökssoffan med ett foto på Lily, så nu har jag Fredriks alla barna att kasta ett öga på och längta efter så fort jag är i köket. Men det måste jag ju säga att jag längtar efter dem ändå varje dag, med eller utan fotorepresentation på väggen.

Här ser du resultatet


Ska försöka mig på att få fram porträttfoton på mina tjejer i Öjebyn också med de foton jag tagit själv. Resultatet kommer va det lider, som man brukar säga. Men det är ju annars rätt kul med åtminstone de två största tjejerna som jag kan MSN:a med när som helst. De brukar sjunga såååå fint för mig!! Och så kan jag tack o lov besöka dem när som helst, fast det blir alldeles för sällan. Men de finns där hela familjen när jag behöver dem.












































Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det känns som om det saknas en bild i inlägget ovan



Å sen har du blivit utmanad på min blogg!

2009-02-04 @ 21:29:48
URL: http://perne.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hejsan...

Här kommer en hälsning från Pernillas väninna i Luleå. Vad du kämpar på bra med bloggen, roligt att läsa! Och hoppas du kryar på dig...

2009-02-05 @ 12:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0