5 Mars

Torsdagkväll, och mina 4 underbara gäster har lämnat byggnaden, ja de har lämnat Fällfors as well, för att 2/4 av besökarna flyger fråm Umeå 06.30 i morgon för att så småningom landa i Paris, vidare Glasgow och till London, för att så småningom angöra Orange i Australien där de är bosatta. Talar nu om Damien o David, resterande 2/4 av mina gäster stannar på Tvistevägen i Umeå. Hoppas jag har energi till att redigera lite bilder som du kan få se i min blogg senare. I dag har vi bl.a. gjort ett jättetrevligt nedslag på Skellefteå Drive Center, där det var både halkkörning och Rallykörning på is för mina Australiengrabbar, absolut uppskattat. Och vilket fantastiskt mottagande av de som jobbar med att lotsa de mycket okunniga besökarna mellan koner och i övrigt svårbemästrad bana, för dagen höljd i dimma, vilket inte gjorde saken bättre. Läs gärna på deras hemsida vad du kan aktivera dig med vid anläggningen på gamla flygfältet i Fällfors. http://www.drivecenter.se/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0