AHA-upplevelse

efter att ha sett bilden som Johan har länkat till mig. En massa nostalgi-surr i min hjärna just nu. Fotot är minst 50-år gammalt. För jag ser att toaletten ännu inte gjort sitt intrång i vårt boningshus, utan den faciliteten befinner sig längst bort från huset på uthuslängan. Hur jag vet det då, undrar du kanske? Jo, det finns inget litet badrumsfönster vid ytterdörren. Det introducerades samtidigt med badrumsbygget. Det medför att vi inte heller hade rinnande vatten och avlopp inne i huset. Håll med om att det låter som för länge länge sen, rena stenåldern.

Däremot, så kan det väl knappast vara någon AHA-upplevelse för Damien att ligga i Umeå, Tvistevägen, drabbad av magsjuka. Han skulle ju varit här nu, med Pernillas och David. Hoppas verkligen att han mår så pass bra att de kan komma så snart som möjligt i morrn.

Att inte må bra är inte kul, jag vet. Jag har varit sjuk, riktigt ordentligt men nu är det väl över för denna gång, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0