STICKA-STACK-STUCKEN


Igår hälsade jag på Rakel i Drängsmark, som jag gick två terminer tillsammans med, på  Solviks Folkhögskola. Ja tillsammans med en massa andra också. Och jag passade på att utnyttja de kunskaper hon besitter och som jag sååå gärna vill tillskansa mig, att sticka hälsteg som min mamma gjorde. Detta gick över förväntan, kolla själv på dagsaktuellt foto. Nu gäller det bara att jag snabbt som bara den, gör 1:a socken klar så jag hinner använda den nya färdigheten på sock nr.2 innan tillvägagångssättet försvinner in i nån gråzon som jag inte har kontroll över. I så fall får det bli ett besök till i Drängsmark, inte så dumt egentligen. Vill med detta foto även bekräfta teorin om hur vi kvinnor kan ha en massa "bollar" i luften samtidigt.



 Egentligen snurrar det 4 bollar samtidigt, för "bollen" Trassel pockar också på mitt engagemang hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0