BILTVÄTT

Så har det hänt. Jag har tvättat min finbil. Dagens motionspass skulle jag vilja säga. Här handlar det inte om slangar, borstar, högtyckstvätt eller andra förslöande redskap. Nej här gäller hink, varmvatten, trasa och ett rännande ut och in till tvättstugan för att hämta vatten. Men fin blev den. Jag hade som glömt vilken färg som var grundfärg. Den hade mer övergått till matt grå/svart.


Angående vädret tycker jag att rapporteringen håller på att vara något enahanda. Men det har jag inget emot. +5 grader och halvklart (inte halvmulet). Notera där min positiva inställning. Det är inte alls min stil den här tiden på året. "Vänt kappan efter vinden" är relevant i sammanhanget och hoppas jag får fortsätta hålla kappan vänd åt detta håll hur länge som helst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg den blev! :))

2011-11-17 @ 13:17:52
Postat av: Anonym

Glömde skriva att det var jag, Marlene:)

2011-11-17 @ 13:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0