SUNDSVALL

Denna helg tillbringade jag hos Pernillas i Umeå med därtill hörande bussresa till IKEA Sundsvall. Sedvanliga inköp, alldeles utomordentligt vackert väder över Birsta och extraordinärt roligt att få göra en mor/dotter-resa. Dessutom så fick jag i sista sekund innan avgång från Birsta tillgång till Aftonbladet söndag. Till min oerhörda glädje fanns där ett repotage om allra finaste Anna som jag delade några veckor med på Björken vid NUS sommaren 2000. Vi hade förmånen att få bli behandlade med strålning av våra bröstcancrar. Och som synes med gott resultat. Gläder mig så innerligt över Annas liv efter cancern.

Läs själv artikeln om Anna. http://www.aftonbladet.se/halsa/kvinnlighalsa/article13824814.ab 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0