POSTEN!!

Mitt paket, som jag adresserat till Tompa i Tyresö f.v.b. med Fredrik till US, lever sitt egna liv, någonstans i någon av Postens gula bilar kors och tvärs från Byske-Sthlm-Ånge-Arjeplog-och nu tydligen på väg till Byske, så jag kan hämta ut det här i Fällfors.  Förstod du det där??   Nää självklart inte!!   Det gör inte jag heller. Men vår förnämliga Lantbrevbäring lyckades skriva fel mottagare på kvittot som registrerar inlämnade paket med streckkod (id-nr.)  I bästa fall kan ju mina Amerikaner, se fram emot att erhålla dessa julklappar till julafton, men inte den nu förestående, utan julafton 2009!!!

Återkommer med upplösning av paketresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0