PAUS I SKIDSKYTTE-TITTANDET

Nu är det bara väntan på FERRY!

Har precis pratat med Sofia på MSN för första gången. Väldigt trevligt kunna ha kravlösa kontakter så enkelt eftersom jag tycker att telefonsamtal kan vara svåra att få till.

Har idag också, för första gången använt mig av "min internetbank". Har haft klart för mig att det nog inte var nåt för mig. Måste erkänna att det verkar vettigt, på gränsen till klokt, att jag äntligen har tagit steget ut i rymden även på detta område.

Skönt att se att det finns kvar så många "för första gången" även för mig. Undrar just vad det blir härnäst??

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härnäst kommer utmaningen som jag gav dig.
7 sanningar om dig!
Se min blogg för info.

2008-02-14 @ 20:34:18
URL: http://perne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0