GRACELAND 10 JUNI

Jag har gjort det!! Gått i Elvis´ "fotspår". Det var så stort, jag fick en konstig knut i halsen, och jag ville bara gråta.

Nu är det onsdagkväll, den 11:e kl. 19.50  och vi har precis anlänt hemma hos Fredriks. Beakta att sedan måndag mitt på dagen har jag varit i 2 delstater + Texas alltså. Först körde vi genom Arkansas och sedan in i Tennessee där Menphis ligger och GRACELAND. Det var ungefär 75 mil  (464 miles) enkel väg. Det tog ca. 7 tim. med en massa kisstopp och matstopp.
 
Till sist för denna gång: Gissa vad man gör mest i dessa trakter??   ÄTER   är rätta svaret. Mer om detta när vi ses, för det lär ska synas.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Var e bilderna?

Jag vill se Graceland!!

2008-06-12 @ 19:48:27
URL: http://perne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0