DATOR ÄR BRA ATT HA

för nu kan jag övertala Johans att komma hem till Fällfors en extra gång. Jag har sånt strul, när jag t.ex. ska titta på Svt:s klipp. Som idag ville jag kolla in Hundskolan och det tar evigheter att kolla, det laddas hem så sakta..sakta..s a k t a...  Och det är ju kanon om Johan kan pigga upp min uppkoppling eller vad det kan vara för problem. Men bäst är det ju att få besök av hela familjen. Verkligen nåt att se fram emot.

Idag har det varit -8 ute,rätt så kyligt ute, -8 lätt snöfall jämfört med som det har varit mest hela vintern -8 och lätt snöfall. Nu är det -12.

Tittade ordentlig i min almanacka idag, och upptäckte till min förskräckelse att det snart är PÅSK! Vad gör jag då? Har ingen aning. Men å andra sidan, måste jag göra något särskilt? Kanske tjejerna i Öjebyn sjunger i Kyrkan där? Hoppas jag får information, det är alltid trevligt att få vara med i deras liv litegrann. Och de var såå duktiga när jag lyssnade på dem till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0