SÖNDAG













Har inget särskilt att skriva om, men skriver ändå som synes. För även om det känns lite händelsefattigt och tomt just nu, så är det också bara en alldeles vanlig dag i mitt liv. Det skulle bli väldigt uttröttande om livet skulle vara fyllt av roliga aktiviteter hela tiden. För det är ju just det jag skulle vilja, att det händer trevliga saker. Men jag behöver bara öppna ögonen och se mig om i min omedelbara omgivning, så framstår min händelselösa dag, som rena paradiset jämfört med de tragedier som drabbat familjer här i Västerbotten,bara den senaste veckan. Med tankarna på att jag är förskonad från svåra förluster eller olyckor, så kan jag göra ett bra avslut på denna dag också.

Det har dessutom varit strålande fint väder idag. Soligt och nästan vindstilla och temteratur runt 0 mitt på dagen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0