UMEÅ IGÅR

Vet du  vilken lycka för mig, som har en dotter. Pernilla heter hon om du inte visste det, och dessutom bor hon i Umeå alldeles för långt från Fällfors egentligen. Men trots detta faktum eller tack vare, jag vet inte riktigt vilket alternativ som är det som passar bäst, så är det alltid lika roligt att träffa henne. Roligt förresten, vilket svagt ord för det jag egentligen känner, men det kanske inte behövs någon närmare beskrivning hur jag upplever mötet. Vi gjorde givetvis en stadsrunda, med go-fika och småshopping, med betoning på små. Dessutom hjälpte Pernilla mig med att plantera in ny färg i mitt grånande hår. Det blev helt efter mina förväntningar.

Tänker ta en Trassel-promenad snart. Solen lyser lite genom molntäcket och det är -2. I bästa fall blir det bullbak efteråt. För kännedom till den som tittar in på en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0