REGN 8 NOVEMBER

och ingen snö alls. Nog är det som knepig väderlek, men fasors trevligt att slippa skotta snö.

Vi  var till Varuträsk på "Julmarkand" idag. Den kändes annorlunda också, ingen snö utan mer som söderöver och ner genom Europa under vintern. Dimma, duggregn, regn och 2+, vilket inte direkt bäddade för julstämning. Och det var för mager nederbörd, för att kunna utvärdera teorin om lika blöt oavsett löpning eller promenad i regnskurarna. Men fortsätter det såhär med det fördelaktiga vädret lär jag nog hinna testa teorin.

För kännedom: Jag köpte absolut ingenting på marknaden. Dessutom fick vi ett anfall av sparsamhet och köpte billi-fika när vi kom ner väst på Staan, på ICA Kvantum. Där har de så gott fika och så trevligt bemötande=service.

För kännedom: Min förstfödde, Fredrik alltså, befinner sig i Svedala återigen.

För kännedom: Nu har jag inget mer att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0