UPPMANING

Nu har jag fått mig en riktig sömnförstörare till livs. Jag har fått till uppgift av a´Pernilla, att åstadkomma en önskelista inför julklappsutdelningen, som jag i år ska övervara hos min brors familj i Byske. Det kommer att bli trevligt,  som det alltid brukar vara, julaftonsfirandet alltså, inte önskelistproduktion.

Jag har ett förslag att komma med i alla fall. Det har kommit en CD med Agnetha Fältskog med en samling av hennes bästa, den skulle jag vilja ha.

Jag har ett förslag till faktiskt. En riktigt skön pläd (filt) att krypa in i framför TV:n, modell större. Känns väldigt relevant just nu, när det stormar och snöar ute vid en temperatur på -5. Denna väderlekstyp tar ner mysfaktorn inomhus också. Så en rejäl filt skulle legat skönt just nu.

Från och med nu, ska jag koncentrera mig lite på det som komma skall, julafton alltså. Önska mer, baka mer och inför nästa helg, pynta lite. Och så är det ju det här med andras önskelistor........


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Well done!!

Inte illa! men du får nog lov att fylla på ytterligare. Jag har ju MASSOR av grejor på min lista... =)

2008-11-24 @ 19:50:14
URL: http://perne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0