FREDRIKS REKOMMENDATION

Vill härmed intyga, att Fredriks påstående att Genn Strömbergs Cappuccino, är värd att inmundiga, stämmer helt in på min upplevelse. Jag har efter träget sökande i de flesta affärer äntligen lyckat hitta denna efterrättsdelikatess, hör o häpna, i Byske på ICA i deras frysdisk. Suveränt gott!! Vidarebefordrar med detta inlägg, Fredriks rekommendation.

Kan för övrigt meddela att påskvädret, so far, lämnar väldigt mycket i övrigt att önska, i form av solsken och därtill hörande värme. Men ett svagt solljus genom de tunna dimmolnen kan faktiskt anas. Så än finns där väl hopp för morgondagen, påskdagen kan bjuda på lite vårsol.


Kommentarer
Postat av: Tomas

Ja, smakar det så kostar det men något av det godast jag ätit. Bör dessutom ätas efter verbal och visuell instruktion av Fredrik himself för han målade upp njutningen på ett sätt som bara Fredrik kan :) Bara det den skall "tinas" i rumstemperatur ca 3.5 min innan man sätter skeden i den kommer från erfarenhet.

2009-04-27 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0