SKIDSKYTTE ÖSTERSUND

Ska bli kul följa världscuptävlingarna från Östersund denna helg. I afton är det premiär. Ska bli himla kul se hur det går för "de våra". Minns med ett brett leende på läpparna SkidskytteVMtävlingarna i Ö-sund feb.2008. Var där med ett trevligt gäng. Vi åkte buss från Umeå, och hade inkvartering i Tullingsås vandrarhem utanför Strömsund.

Till och med medresenärer som håller på Timrå i hockey, var trevliga att umgås med. Det ser precis ut som om jag njuter av tillvaron (sällskapet).




Känner du igen dessa 3 stjärnor, alltså här under?  En av dem, igår utsedd till vinnare av Bragdguldet 2009. Inte för insatserna i VM:et, utan för hennes seger i Världscupen 2009.


Ser du bulan på magen? Den bulan utvecklade sig till en grabb.


Mannen som vet vad han vill och struntar i allt va Jantelagar heter, tack och lov.


Jag tackar Henke som lämnat bilderna i min laptop.

Dessutom önskar jag Pernilla och hennes tjejkompisar, som ska se tävlingarna denna helg på plats i Ö-sund, en toppenhelg. Och givetvis framgångar för våra duktiga skidskyttar, inte bara de som jag visar här ovanför.


P.S. Sånt här kan jag hålla på med, när min arma axel läker i lugn och ro. Det finns hopp om rörlighet. D.S.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0