SOMMARMAT I FÄLLFORS

Denna afton åt vi middag på Folkets Hus Fällfors, när vi kom hem efter en dag i Rallycrossens damm, på Klutmarksbanan. Himla bra dag för Ola ända fram till start i A-final, då hände ingenting absolut ingenting, han bara stod kvar där helt stilla på startlinjen. Måste tycka att han är otroligt otursförföljd när bilen inte håller hela tävlingen. Ska bli spännande se om han får ihop den till lördag uppe i Kalix när det är Rallycrossdammdags igen. Återkommer härom.

Nej, det var ju mat jag skulle återkomma till. Åt tämligen likadan rätt på Folkan idag, som jag åt på Bodegan förra lördagen, och jag kan lova dig på en skala.....ja du vet, då var dagens måltid absolut outstanding. Behöver inte säga mer. Kolla in denna sida det hur du hittar denna mat, men observera nya öppettider till kl.19.00.  Alla dagar!! http://turistinfo.webb134.it-norr.com/default.asp?id=1011&refid=&TellusProduktURL=http%3A%2F%2Fwww.tellus.no%2Ftellus%2Fdb.dll%3Fsp%3DSE%26PR%3D66_289_1%26icp%3Dskelleftea%2FXML%2Fproduktdetalj%26ct%3Dtext%2Fxml 
Oh, herre farors vilken lång adress, hoppas bara det funkar.
Vad jag åt?? Jo, fläskfilé med klyftpotatis och Bea-sås. Och filén idag var inte misshandlad, rekonstruerad och uppvärmd. Say no more!  Dessutom har de en alldeles förträfflig "Dagens Sallad" och andra sallader, och många varianter på "U-båtar", grillmat och lite finare, men inte svindyrt käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0