LÅNGHELG

Flygardagen är ett alldeles exellent påfund. En alldeles otroligt bra långhelg. Och vädret, mitt ordförråd räcker inte till för att ge rättvisa till förhållandet, hittills i alla fall. Inför Flygardagen hämtade jag två av mina obeskrivligt bästa barnbarn, och de var med mig i Byske hos Erik. Kanontjejer, kolla själv



Och torsdagskväll gjorde vi Kalix camping. 23+grader. Då hade vi lämnat tjejerna hos deras parenter i Öjebyn. Vi grillade och det som därtill hör. Nu fredagkväll, har vi ankrat på Kukkolaforsens camp. Kanonväder, på alla sätt. Åska t.ex. Men varmt så in i fasikens. Glömde shortsen hemma. Kunde aldrig i min vildaste fantasi inbillat mig att det skulle bli så här varmt.


Vacket här vid älven. Kommer att sova som en klubbad, här vid forsens brus. Det där blev som lite banalt, men stämmer nog ganska bra med verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0