TELIA

har strulat för mig. Den fasta telefonen har gjort som den velat, mest legat nere alltså. Och när någon har försökt ringa mig, så har både Internetuppkopplingen och digitalTV:n kopplat från. Väldigt besynnerligt och jag vet inte än om det fungerar som det ska. För jag har inte fått nåt klartecken på Mobilen, som de lovade skulle komma när allt var normalt igen. På grund av detta tjafs, har jag inte varit uppkopplad i onödan. Och detta föranleder mig att undra över vad som egentligen är "nödan" i förhållande till "onödan"? Har du ett bra svar på detta, tar jag gärna emot förklaringen (ev. försvar för att vara uppkopplad).

Idag har jag varit in till SKeå i sällskap med Erik. Gissa vad jag såg? Jo detta bl.a.
image16

Nae, jag frågade inte om behållningen på mitt bankkonto skulle täcka kostnaden för att försäkra denna bil.

Mer förstasidesnyheter kommer i morgon in på min Blogg, om allt ser ut att fungera. Och då snackar vi nyheter. Så håll i dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0