12 DECEMBER

Det snöar, det snöar ganska lämpligt för att motionerandet för att flytta på massorna, känns helt ok. Det håller nästan, och jag menar nästan att kännas rätt detta med snö.  Inte minst för att det för varje snödag är en dag närmare snöfritt, sådär fram i maj.

För övrigt har jag insett att julhelgen pockar på min uppmärksamhet. Mat är ju ett ständigt återkommande moment när ledigdagar avlöser varandra. Därför har jag tagit itu med förberedelser med detta. Känns också helt ok.

Dessutom är det Fredag idag, och min kväll är vikt för "På Spåret" om jag nu har hunnit få undan stöket med att göra "Kroppkakor" innan dess. För nu har det rusat iväg 1timme i telefon, ett alltid lika trevligt samtal med Emma.

Btw ! Märkte du avbrottet i mitt skrivande när jag var upptagen i telefon?  Nä, jag trodde väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0