GLÖMSK

är ju bara mitt förnamn. Jag hade idag tänkt fotografera snön som är kvar mot husväggen och fönstret. Men det är inte gjort. Så nu får ni istället se ett foto på det pyntade påskriset som jag tog med mig hem efter en kortare promenad med Trassel.
Nej, givetvis var ju inte riset pyntat när jag tog det med mig hem, som det kan se ut när du läser förra meningen jag skrev. Det är bara som du tror............hm.

image4

Nåt annat "kul" som hände när jag skulle föra över fotot till datorn var detta. Jag olyckades och klicka på nån ruta som jag inte egentligen hade tänkt. Och visp, bara sådär, så var min mobiltelefon tom på bilder. Kan man på nåt sätt få det gjorda ogjort, eller är det som i verkliga livet? Gjort är gjort o.s.v.


Kommentarer
Postat av: Dootra

Vilket fint ris!!
Å vicken snygg ljusstake!! =)

2008-03-12 @ 17:35:47
URL: http://perne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0