19 MAJ

Kan konstantera att det är väder. Och vilket väder det är ska jag inte skriva om. För det är verkligen inget att notera och spara till eftervärlden.

Jag är verkligen dålig på att uppdatera min blogg i dessa tider. Jag tror det beror mest på att min hjärna är helt inkopplad på den förestående resan till Texas. Tankar av längtan, tankar av oro, tankar på om jag kan fixa packningen så jag inte blir fast i tullen av någon outgrundlig anledning. Kan jag ta läppglans i handväskan??  Kan jag lägga  handkräm i handväskan, jag har ju så torr hud på mina händder?? Hur gör jag med den medicin som jag måste ta med??   Kan jag ta med shampoo i bagaget som ska checkas in??  Allt verkar så mycket mer komplicerat med resandet, jämfört med när jag var över år 2000. Eller kan det vara så att jag överskattar besvärligheterna??
 
Brukar jag klaga på att tiden går sakta, så är det för närvarande en iakttagelse som jag vill revidera å det bestämdaste. Tiden rusar, milt sagt. Bara två veckor till avresa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0