SOL +10 21 OKTOBER

Tack vare det otroliga höstvädret idag, gjorde jag en promenad vägen västerut. För det mesta möter jag aldrig någon ovanlig "gäst" i Fällfors på dessa promenader. Så döm om min förvåning när det kommer en, förmodligen vit SUV, västerifrån. Vid mötet var den mest smutsgråbrun. Det var dessutom min hund Trassel också efter att jag beträtt icke asfalterad väg. Vid hemkomsten var det dusch som gällde, för Trassel alltså.  Jo, vem var det nu jag mötte? Jo Martin, av alla människor. Han kom från skogen i trakterna av Åselet och gav sig tid att stanna. Så för ovanlighetens skull, så hade jag en kort pratstund, på min i övrigt korta promenad. Undrar du vilken Martin jag mötte, så hör gärna av dig. Upplysning lämnas inte i detta forum. Inte för att det är hemligt på något sätt, men det känns ganska kul att kanske göra dig nyfiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0