16 SEPTEMBER

Nu är det såhär kort, igen! Senast det var såhär kort, var strax före resan till Texas. Håret alltså. Det är Gabban, som återigen har gjort en avklippande insats, i mitt helt frisyrlösa hår. Det kan väl knappast kallas frisyr nu heller, inte med den bästa vilja i världen, men kort i alla fall och det var liksom meningen.

Idag var jag in till Pahlbergs i Båtvik, köpte lösa lotter som Sofia ska ha till Öjebyns fotbolltjejers lotteriförsäljning. Och jag blev helt överväldigad av hur mycket, kopiöst mycket prylar de har hemma i sin "lager-affär". Där kan man ju hitta allt i presentväg. Både tingel-tangel och upp till dyrbarare saker, typ Orrefors och en massa andra märkesprodukter. Och nu hade de börjat ladda med nytt inför julen. Ja, helt otroligt. Jag kan verkligen rekommendera ett studiebesök, inköpsbesök om du vill köpa det där lite speciella, till rätt pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0